سودآورترین و بهترین سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی

معرفی و راهنمایی برترین سایتهای کسب درآمد ایرانی و خارجی در اینترنت

سودآورترین و بهترین سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی

معرفی و راهنمایی برترین سایتهای کسب درآمد ایرانی و خارجی در اینترنت

معتبرترین سایتهای کلیکی ایرانی


به نام خدا


 دایره المعارف معتبرترین سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی






در این صفحه اختصاصاً با معتبرترین سایتهای کلیکی ایرانی آشنا می شوید.



***برای آشنایی کامل و جزء به جزء با مراحل ثبت نام و روش کار و عضویت در معتبرترین سایتهای کلیکی خارجی به ستون سمت راست (بخش "صفحات وبلاگ") همین وبلاگ مراجعه کنید.***



لطفا تا آخر مطلب را بخونید و در سایتهایی که معرفی کردم ثبت نام کنید،  البته اگه میخواهید به سود دلخواهتون برسید.



 

همه سایتهایی که در این صفحه معرفی میشن را ابتدا خودم چند وقتی باهاشون کار کردم ، و بعد از اطمینان کامل از پرداخت پول ، اونها رو به شما معرفی میکنم . در یک پست مجزا هم رسید مبالغ دریافتی از این سایتها رو میذارم که با اطمینان بیشتر بتونید ه کارتون ادامه بدین.


اگر وقت کافی دارید، در همه سایتهای ثبتنام کنید و درامدتون رو افزایش بدین . برای ثبتنام در هر سایت ، ابتدا روی لینک یا بنر اون سایت که در زیر گذاشته ام براتون کلیک کنید ، تا وارد صفحه اصلی سایت بشید.


بعد از وارد شدن به صفحه اصلی سایت ، روی گزینه ثبتنام یا عضویت کلیک کنید و فرم ثبتنام رو پر کنید و ثبتنام را انجام بدهید.


سپس با وارد شدن به حسابتان در قسمت مشاهده تبلیغات روی آگهی ها کلیک کنید و برای کلیک کردن روی هر آگهی درامد داشته باشید و علاوه بر کلیک کردن روی آگهی ها امکانات دیگری هم در هر سایت موجود هست برای افزایش درامدتون ، که در خود سایت کامل توضیح داده شده به زبان فارسی .


کلیه اطلاعات سایتها فارسی هست و فکر نمیکنم نیاز به توضیحات بیشتری باشه ، بعد از اینکه در سایتها ثبتنام کردین به قسمت انجمن یا سوال و جوابهای متداول در هر سایت مراجعه کنید و کلیه مواردی که براتون مبهم هست رو از اونجا بخونید .


نکته: در بعضی از سایتهای ایرانی از شما یک سوال امنیتی میخوان، که شما خودتون میتونید یک سوال رو بنویسید و خودتون هم جوابش بدین.


برای مثال میتونید بنویسید: نام رشتۀ تحصیلی شما چیست ؟ فلسفۀ هنر


بعد از انجام مراحل ثبت نام در هر سایت ، میتونید به قسمت سوال و جوابهای متداول در سایت مراجعه کنید و اطلاعات زیر رو بخونید :


1- نحوه کار با سایت

2- نحوه گرفتن پول از  سایت

3- تعداد اگهی هایی که میتونید در روز کلیک کنید

4- ساعتی که آگهی ها براتون میاد

5- تعداد زیرمجموعه هایی که میتونید اجاره کنید و مستقیم بگیرید


و هر اطلاعاتی که به عنوان عضو این سایت نیاز داشته باشید در خود سایت به زبان فارسی هست و میتونید بخونید .


مبالغی هم که از هر سایت بدست میارید، به راحتی قابل انتقال به حساب بانکیتون (از طریق وارد کردن حساب شبا در صفحۀ مربوط به تنظیمات بانکی) در ایران هست.


بعد از ثبتنام میتونید به قسمت انجمن در هر سایت مراجعه کنید، تقریبا همه کسانی که با این سایتها کار میکنند و دارن پول میگیرند، در قسمت انجمن هر سایت حضور دارند، و اونجا رسید مبالغ پرداختی، راههای افزایش درآمد و کلیه موارد مهم در مورد هر سایت، توسط اعضایش نوشته میشه و اونجا میتونید با بقیه اعضاء در ارتباط باشید و از تجربیات دیگران هم در هر سایت استفاده کنید. روش کار خیلی ساده ست و همه چیز به زبان فارسیه، و هر سایت بخشی داره به نام آموزش که تقریباً همه چیز رو آموزش میده. 


سایتهای کلیکی ایرانی تقریبا ساختارشون مثل هم هست و اگه کار با یکیشون رو یاد بگیرید یعنی با بقیه مشکلی نخواهید داشت و خیلی هم راحت هست کار کردن باهاشون .



با استفاده از تکنیکهایی که در همین وبلاگ بزودی به صورت گام به گام آموزش داده میشه هم میتونید به راحتی زیرمجموعۀ مستقیم بگیرید و درآمدتون رو چندین برابر کنید، برای مثال شما توی 10 تا سایت کلیکی ایرانی که عضو بشید، و از هر کدام بعد از مدتی 100 هزاتومن بدست بیارید یعنی ماهی 1 میلیون تومان درآمد خواهید داشت. ولی من 30 تا سایت رو شناسایی کردم که بسیار قابل اطمینان هستن و با مدیریت زمان، که خودش یه تکنیک کارآمدی هستش در نحوۀ کلیک کردن آگهی ها، میشه این 30 تا سایت رو در یک ساعت کلیک کرد و بستشون و گذاشت برای فردا.


خوب حال سایتهای معتبر رو من یکی یکی معرفی میکنم و شما با کلیک کردن روی هر کدام ثبتنام رو انجام بدین .


قبل از اینکه ثبتنام در سایتهای خوب رو انجام بدین ، بهتره که اول از همه ، بهترین و معتبرترین و پرسودترین سایت کلیکی ایرانی را به شما معرفی کنم بعد بقیه سایتها را.


بهترین سایت کلیکی ایرانی در حال حاضر سایت باکس 24 هست که هم لینک ثبت نامش رو این اول میذارم و هم اینکه در اواخر پست که تاکید کرده باشم این بهترین سایت کلیکی ایرانی هست که متعلق به شرکت اندیشه پارسا هست.


برای عضویت در بهترین سایت کلیکی ایرانی اینجا را کلیک کنید و یا بر روی بنر زیر کلیک نمایید.




یک باکس هم سایتی است دقیقاً مشابه باکس 24 که هم اکنون با جدیت مشغول فعالیت بوده و در حال پیشرفت است. کسانی که در باکس 24 ثبت نام کرده اند براحتی در این سایت هم می توانند فعالیت کنند، و این یعنی مدیریت زمان و سرمایه. پس از دست ندهید.


برای عضویت در سایت یک باکس اینجا را کلیک کنید و یا بر روی بنر زیر کلیک نمایید.




ثبت نام در سایت های شرکت آسمان:


شرکت نام آوران فن آوری آسمان با مدیریت جناب داودی، یکی از معتبرترین شرکتهای ایرانی در زمینۀ سایتهای کلیکی ایرانی است و مدیر این شرکت در این زمینه تا حالا بسیار پرتلاش و دقیق و موفق عمل کرده، و انصافاً سایتهای یازده گانۀ این شرکت جز بهترین و معتبرتیرن سایتهای کلیکی ایرانی هستند، در حال حاضر این شرکت 11 سایت کلیکی داره که من با همشون کار میکنم و پرداختی های این شرکت را هم کاملاً تضمین میکنم، چون از همشون دریافتی داشتم. پس سعی کنید در همه 11 سایت این شرکت ثبتنام کنید، به این خاطر که ساختار همشون دقیقاً مشابه همند، و این یعنی مدیریت زمان و سرمایه. کسانی که توانایی دارن توصیه می کنم برای اجاره زیرمجموعه و ارتقاءِ عضویت در این سایتها سرمایه گذاری کنن، چون بازده اون تضمینیه، و مشکلی هم برای پرداختی شما بوجود نمیاد، چون سیستم پشتیبانی این شرکتها، هرگونه اختلال نقل و انتقال وجه رو، بعد از اینکه از طریق پشتیبانی و اعلام کد پیگیری پرداخت شتابی و زمان و تاریخ پرداخت پیگیری میکنن و وجه رو به صورت دستی به حساب اجاره یا تبلیغات شما اضافه میکنن. پس جای نگرانی نیست.

امکان مهم دیگه ای که این شرکت برای کاربرهاش فراهم کرده، گزینۀ نقل و انتقال وجه بین سایتهای یازده گانۀ این شرکت، و یا بین اعضای فعال در این سایتهاست. برای این کار شما می تونین به گزینۀ انتقال وجه ذیل گزینۀ عمومی در هر کدوم از این سایتها مراجعه کنین، و آناً انتقالاتتون رو انجام بدبن. دوستان عزیز این امکان بسیار مهمیه که به شما اجازه میده زمان و سرمایه تون رو به خوبی مدیریت کنین. توصیۀ من اینه که هیچ کدوم از این سایتها رو از دست ندین.


راهنمایی در مورد ثبت نام در سایتهای شرکت آسمان:


1- ابتدا فرم ثبت نام رو پر کنید و ارسال کنید بعد از شما میخواد که ایمیلتون رو تأئید کنید.

2- میرید ایمیلتون رو چک میکنید و کدی رو که به ایمیلتون ارسال شده، کپی کنید و توی سایت بذارید و آدرس ایمیلتون رو هم در کادر بعدی میذارید.

3- کد امنیتی رو هم مینوسید.


حالا حسابتون تأئید شد و فعالیت شما رسماً آغاز شد؛ به همین سادگی!

با یوزرنیم و پسوردتون میتونید وارد سایت بشید و موقع وارد شدن از شما میخواد که یک کد پرداختی یا رمز برداشت  ثبت کنید و باید یک کد 5 رقمی وارد کنید و یه گوشه هم یادداشتش کنید چون موقع برداشت پول و یا هرگونه نقل و انتقال بانکی، این کد رو ازتون میخواد. 


با تئوباکس، یعنی اولین سایت این شرکت شروع می کنیم.


1- برای عضویت در تئوباکس اینجا را کلیک کنید و یا بر روی بنر زیر کلیک نمایید.



2- برای عضویت در آسان باکس اینجا را کلیک کنید و یا بر روی بنر زیر کلیک نمایید.


Banner


3- برای عضویت در آسمان باکس اینجا را کلیک کنید و یا بر روی بنر زیر کلیک نمایید.


Banner


4- برای عضویت در لاک باک اینجا را کلیک کنید و یا بر روی بنر زیر کلیک نمایید.


Banner


5- برا عضویت در باکسیران اینجا را کلیک کنید و یا بر روی بنر زیر کلیک نمایید.


Banner


6- برای عضویت در باکس لیف اینجا را کلیک کنید و یا بر روی بنر زیر کلیک نمایید.


Banner


7- برای عضویت در باکس واتر اینجا را کلیک کنید و یا بر روی بنر زیر کلیک نمایید.


Banner


8- برای عضویت در باکس پازل اینجا را کلیک کنید و یا بر روی بنر زیر کلیک نمایید.


Banner


9- برای عضویت در تُرنادوباکس اینجا را کلیک کنید و یا بر روی بنر زیر کلیک نمایید.


Banner


10- برای عضویت در باکسِ زمینِ سبز اینجا را کلیک کنید و یا بر روی بنر زیر کلیک نمایید.


Banner


11- برای عضویت در کرسور باکس اینجا را کلیک کنید و یا بر روی بنر زیر کلیک نمایید.


Banner


امیدوارم دونه دونۀ این چندتا سایت رو تا اینجا ثبت نام کرده باشید و رسیده باشید به اینجا که من این نکته رو بگم:

با تکنیکهایی که به زودی در همین بلاگ می نویسم (و یکی از این تکنیکها، ساختن یه بلاگ شبیه همین بلاگیه که من برای معرفی فعالیت هام به شما، ساختم) میتونید به راحتی و با کمی تلاش و خلاقیت، زیرمجموعۀ مستقیم بگیرید و درآمد هر سایت رو به راحتی تا حداقل ماهی 100 هزار تومان  هم حتی میتونید برسونید، و اگه بیشتر تلاش کنید و زیرمجموعه های بیشتری (چه مستقیم چه اجاره ای) بگیرید، مطمئناً درآمد خیلی بیشتری در هر ماه خواهید داشت؛ همۀ اینها بستگی به خودتون و به هدف گذاری و سرمایه گذاری خودتون داره، و هرکدوم از این سایتها به یه حساب سر انگشتی منطقی که خودتون هم می تونید انجام بدید، تا ماهی بین یک الی یک و نیم میلیون هم قابل پیشرفت هستند. مهم اینه که اعتماد داشته باشیم که این هم یه بیزینس مثل تمام بیزینسهای دیگه ست که شما مدیر و کارمند خودتون هستین، و دفترتون توی فضای دیجیتاله (که هزینه ش فقط هزینۀ اینترنته و کمی برق، و هزینۀ اجاره بها و رهن و ... ندارین؛ اینجا همه کاره خود ماییم و آقا بالاسر نداریم دوستان).

دقت کنید که فقط با کلیکهای خودتون این همه پول نمیتونید در بیارید، باید زیرمجموعۀ مستقیم بگیرید یا از سایت اجاره کنید که بتونید به این مبلغ برسید. پس با هم گام به گام پیش بریم و به هم کمک کنیم و با هم در تماس باشیم، تا همه با هم به سود برسیم.


به زودی 18 تا سایت معرکۀ دیگه رو هم معرفی می کنم، که اکثرشون شبیه باکس 24 هستن...

پس تا بعد...



دوستان من باز هم به این صفحه سر بزنید. من مدام این صفحات رو آپدیت می کنم. وبلاگ رو bookmark کنید تا همیشه با هم در تماس باشیم. نام کاربریتون رو که با اون از طریق این صفحه ثبت نام کردید برام ایمیل کنید تا آخرین یاد داشتهام به دستتون برسه.


ایمیل من: davidivad.1981@yahoo.com



ادامۀ این مطلب رو حتماً بخونید:

ایشالا راه بیفتید تا تکنیک هایی که برای جذب زیرمجموعۀ مستقیم و مدیریت نفران اجاره ای آموزش می دم، و سیستم تبلیغات گسترده ای که از درآمدتون به را میندازید، به درآمد دلخواه و میلیونی خودتون برسید و خواهید دید که این خود شما هستید که با حوصله و خلاقیت تعین می کنید که از طریق PTC دوست دارید به چه میزان درآمد دست پیدا کنید. اینجا همه چیز واقعیه و پیشرفت کارتون دست خودتونه مثل همۀ کارهای دیگه؛ با این تفاوت که اینجا دیگه هزینۀ رهن و اجاره و آب و برق و گاز و کارمند و بیمه و ... ندارید. دفتر کارتون همین لپتاپ و کارمندهاتون هم نفرات مستقیم و اجاره ای و مدیرعامل هم خود شما هستید. تنها هزینۀ شما مبلغ ماهیانۀ اینترنته. اگه با کارتون اینجوری نگاه کنید می بینید که کار کوچیکی هم انجام نمی دید. کارهای این شکلی تقدیر عصر سایبرنتیک و دیجیتاله که گریزی ازش نیست. مثلاً الآن سایتهایی مثل digikala که تقریباً به همۀ ایران سرویس میده و خود من تبلتم رو  (البته با درآمدی که از همین کار داشتم) از همین سایت خریدم، نه دفتری داره نه دستکی و نه هیچی، هزینۀ خاصی نداره، ولی تقریباً شده یک amazon ایرانی. همراه شده با تقدیر عصر امروز. به این میگن زکاوت و هوشمندی. اینها رو بهتون میگم چون بهش اعتقاد دارم. مطالعه نکرده هرگز کاری رو شروع نمی کنم. بعضی شبها که حالش رو دارم تا صبح بیدارم و برای گسترش کارم و ارتقای سطحم توی این کار طرح می زنم و استراتژی می چینم و یافته هام رو یاد داشت می کنم و اگه استقبالی از شما دوستان ببینم و گوش نیوشایی باشه براتون می نویسم و دوس دارم متقابلاً هم حرفهای شمار رو بشنفم. PTC مثل یک بازی استراتژیک میمونه که به صورت online این همه آدم دران انجامش میدن، با این تفاوت بزرگ که شما به ازای بازیتون به پول هنگفتی هم می تونید برسید... خودتون رو مدیر عامل یک شرکت با ابعاد جهانی بدونید که باید نفراتش رو مدام مدیریت کنه و حتی نسبت به یکیشون هم بی تفاوت نباشه. باید بدونه که چه طوری و از چه راه هایی تبلیغ کنه، چه در سطح ایران و چه در سطح جهانی؛ کی کارمند اجاره کنه و چندتا؛ کی تمدیشون کنه برای بلند مدت تا از discount خوبی برخوردار بشه (تا 30%)؛ کی از درآمدش برای تبلیغات استفاده کنه؛ کی سرمایه گذاری کنه از درآمد یه سایت (شرکت) برای سایت دیگه؛ و کی درآمدش رو به حسابهای بانکیش منتقل کنه، چه جوری تبدیل به ارز دلخواهش کنه و حالا با پولی که به دست آورده چه امکاناتی رو برای رفاه زندگیش فراهم کنه... خداییش با این نوع نگاه به این کار، PTC یک شرکت چند ملیتی تمام عیار نیست که شما از طریق حوصله، فکر و لپتاپتون کنترلش می کنید؟

نکتۀ مهم: PTC کاریه که مثل یک درخت وقتی به بار میشینه و شما در سایتهایی که کار می کنید به سطح Ultimate اون سایت میرسید و همۀ ظرفیت نفرات مستقیم و اجاره ای تون رو پر می کنید (که با راه هایی که وجود داره اصلاً هم کار سختی نیست و درباره ش با هم حرف خواهیم زد در همین وبلاگ)؛ به درآمدی مادام العمر میرسید و دیگه نیازی نیست که کار خاصی بکنید؛ فقط و فقط و فقط باید هر روز آگهی های فیکس هر سایت رو بزنید تا فردا از درآمد نفراتتون (که در سایتهای ایرانی روزانه میانگین از هر سایت 50 هزار تومن (ماهیانه یک و نیم میلیون تومن) و در سایتهای خارجی روزانه میانگین از هر سایت تا 150 دلار (ماهیانه 4500 دلار) خواهد بود) به حساب شما واریز بشه و همۀ اینها میشه نهایتاً روزی یک ساعت کار برای همۀ سایتها... خداییش عالی نیست؟ به نظرتون ارزش وقت گذاشتن نداره؟ بیشتر بهش فکر کنید در کنار کارهای روزمرتون، درستون، کارتون، تحقیق و پژوهش دانشگاهیتون و یا حتی تدریس در دانشگاهتون (چون شما دوستان رو محرم میدونم میگم: من خودم مجسمه سازی خوندم و کار حرفه ای هنری می کنم و تحصیلات تکمیلیم هم یکی پژوهش هنر بوده و دیگری هم فلسفۀ هنر و همچنان هم در مقطع بالاتر داره ادامه میدم، و در دو دانشگاه هم تدریس می کنم؛ اما این همه در این دوره زمونه پول لازم داره تا ادامه پیدا کنه. شما هم به کارتون اینجوری فکر کنید دوستان من (بازم سر درد و دل من واشد!!!)


برای عضویت در معتبرترین سایتهای کلیکی ایرانی اینجا را کلیک کنید.

برای عضویت در معتبرترین سایتهای کلیکی خارجی بر روی بنر زیر کلیک کنید:



با آرزوی موفقیت



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد